Mary-Jo Foley, dziennikarka portalu ZDNet dotarła do ciekawej, wewnętrznej korespondencji mailowej, która pochodzi z wchodzącej w skład Microsoftu Grupy Sprzedaży, Marketingu, Usług, IT i Operacji (SMSG). Dlaczego ta korespondencja jest taka ciekawa?

Zgodnie z ww. korespondecją, pracownicy tej grupy nie mogą już dłużej kupować za fundusze firmowe produktów Apple, tj. komputerów Mac i iPadów.
Poniżej fragment z listu Alaina Croziera, dyrektora ds. finansów grupy SMSG:

W SMSG wprowadzamy nową politykę, zgodnie z którą za firmowe fundusze nie powinno się kupować produktów Apple (Mac i iPad).

W Stanach Zjednoczonych będziemy wyłączać produkty Apple z Zones Catalog w przyszłym tygodniu, co jest standardowym mechanizmem zakupu dla tych produktów.

Poza Stanami Zjednoczonymi - będziemy współpracować z waszymi zespołami ds. finansów i zaopatrzenia, w celu wysłania odpowiedniego komunikatu i ustanowienia odpowiednich procesów.
List ten został wysłany dwa dni przed premierą nowego iPada. Rzecznik Microsoftu odmówił jakiegokolwiek komentarza w tej sprawie. Co ciekawe, firma z Redmond posiada oddział Macintosh Business Unit, odpowiedzialny za pakiet Office na komputery Mac i który jest uznawany za jednego z największych developerów 3rd party.
Nowa polityka Microsoftu ma dotyczyć tylko SMSG, która obejmuję grupę ponad 45% wszystkich pracowników, przy prawie 100 000 osób zatrudnionych na całym świecie.
Nie jest też jasne, czym jest podyktowany taki krok. W 2009 r. Microsoft zabronił swoim pracownikom korzystania z iPhone'ów i Blackberry oraz zapewnił im telefony z Windows Phone 7. Być może Microsoft chce zasygnalizować, że zespoły pracujące w ich działach marketingu i sprzedaży powinny zacząć używać tych samych produktów, który sami chcą promować.

Źródło: MacRumors